2012. augusztus 28., kedd

Elindult nagyon megy

Az úgy volt, hogy pár hónapja indítottam egy blogot. Akkor még azt gondoltam, hogy oda nyomok majd fel mindent, amihez épp kedvem van, de aztán úgy döntöttem, a versek külön blogot érdemelnek, mert odaát, a sok egyéb iromány közt elvesznek. S lőn. Nem mondom, hogy gyakran frissül majd a kínálat, minthogy ritkán olvasok verseket (ami amúgy szomorú), de azért majd igyekszem.
Várok minden versbarátot tárt karokkal, s nagy-nagy szeretettel, továbbá azzal az ígérettel, hogy senkit nem fárasztok majd saját költeményeimmel. Főleg azért nem, mert utoljára középiskolában próbálkoztam ilyesmivel, akkor is borzalmas eredménnyel :)

U.i: A sablon momentán ugyanaz, mint a KultúrNokedlin, mert semmi kedvem most ezzel foglalkozni, de egyszer majd elszöszölök vele.

6 megjegyzés:

  1. Elveszett a kommentem:)
    Szóval, örülök a verses blognak és majd lehet ajánlani? *-*
    És, ha akarod, segítek verses sablont csinálni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem veszett el szerintem, csak a másik blogra írtál :)
      Ajánlani naná, hogy lehet! Fú köszi, az jó lenne, ámbátor a sablonról egyelőre lövésem sincs, milyen illenék ide. Addig jutottam, hogy nem akarok nagyon sötétet - épp elég melankólice vers fog ide felkerülni, legalább a háttér legyen vidám :)

      Törlés
  2. Jaa, bocsi:D
    Mondhatom a kedvenceimet?:))
    Szabó T. Anna: Elhagy - http://moly.hu/idezetek/72956
    EBB: 43. portugál szonett - http://moly.hu/karcok/135052
    Cvetajeva: Versek Blokhoz 1. - http://moly.hu/idezetek/159358
    Egyelőre ennyi, m csomagolnom kellene, nem versezni... majd hozok neked Brontët is:)
    A sablont bízd rám, majd megmutatom, milyet alkottam, és eldöntöd, jó-e, rendben?:) Lírai stílusú lesz:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Á igen, ezeket fel is akartam rakni :)
      Hű, már van is tippjed a sablonra? Azta. Kíváncsi valék :)

      Törlés
  3. Áh, akkor nem mondtam újat:) Látom, fel is tetted őket, köszi:)
    Igen, van, csak idő kellene hozzá, amit nem tudom, hova teszek...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát naná hogy feltettem őket :)
      Mondtam, nem sürgős :)

      Törlés